Friday, July 13, 2007

HAPPY FRIDAY!

HEY yall! FIRST THANK YOU ALL SOOOO MUCH for the prayers for Royce Mcglohon that works with John. He was involved in a VERY SERIOUS accident earlier in the week and IS VERY fortunate to be alive. Your continued prayers will be so appreciated. He is having surgery TODAY to repair the c-5 and c-6 vertebrae in his neck. THey have seen no paralysis and Say he should be back up walking and working in around a month! SO many prayers were answered there. THANK YOU ALL SO MUCH for your prayers for he and his family. THey all spend so much time in their vehicles working the way they do and it is so scary. People are so distracted now a days with cell phones etc. SO PLEASE be careful and pay extra attention AND SLOW DOWN! Please remember Royce and his family today as he goes through this surgery and also as he endures his recovery.
THe photos are unbelievable. So amazing he is alive.

Vacation Bible School starts next week at our church so please keep that in your thoughts and prayers as well.

I took my last big dose of the shingle medication (WHEHEHWWW pause for cheers and applause) I feel soooo much better. I just have to wait out the time now so I can be around pregnant people and kids under 2 and older people. I have to be off this med for 2 weeks and shingle free 10 days. That kinda knocks out VBS for us but, AT LEAST I can GET OUT OF THIS HOUSE SOME!!! Going stir crazy here!

We have our SPONSOR UPLOAD TOMORROW at TREASURES TO SCRAP. LOTS OF GORGEOUS creations using AROUND THE BLOCK products. We got SOOOOO MANY COOL THINGS to try out and play with. IM LOVING their products. IF YOU DONT have their paper tagger and little label maker, YOU ARE MISSING OUT. THIS IS THE COOLEST THING! THEIR inkers that have the sanders on the opposite ends are also A FAVORITE around here. I want MORE OF THEM!! SO be sure and check that out tomorrow. I will also Post what I did with them On here. SO check back! ALSO the DESIGN TEAM has SCRAPJACKED the site since the owner is out of town. I hear that a few are running wild with red sharpies. PUTTING moustaches on avatars and having way too much fun. THEY also marked down sooo much stuff in the store and are giving discounts right and left. SO ughmm might better hurry before Tracy gets back hahaha!

Well That is all for now. Miss Bella is ready to Play so we are gonna get to it. Hope you have a great Friday :)

4 comments:

Anilu Magloire said...

Have fun with Bella, and I hope you and your family friend feet better soon :)

La Tonya said...

Glad you're feeling better!

Kim - ScrapToMyLu said...

Nanc, I'm glad you are starting to feel better. Just cuz I don't comment everyday, don't think for a minute that I am not thinking about you.

your girl chelsea morning said...

hey girl, hope you're able to be around people real soon!
miss ya!
oh, and did you hear the news?
oh also--you'll have to change my blog address--it's now http://scraparoniandcheese.blogspot.com

muah!